top of page

רובי וויליאמס ביקש מראש את עשרת הלהיטים שהקהל הישראלי הכי אוהב


צילום: יחסי ציבור המופע

רובי וויליאמס ינחת בישראל ביום חמישי בשעה 17:00 במטוסו הפרטי, לקראת המופע הגדול בפארק הירקון במוצאי שבת הקרובה, ה-2 במאי. וויליאמס יגיע כשהוא מלווה באביו פיטר וויליאמס, שמופיע איתו על הבמה בשיר "Better Man", אשתו איידה פילד, שני ילדיו, תיאודורה רוז וצ'רלטון ולנטיין ושלוש מטפלות. בנוסף ללהקה שמנגנת איתו על הבמה, ולצוות הטכני הצמוד, מלווים את וויליאמס בביקור בישראל גם מאפרת אישית, מאמן כושר אישי ומסג'יסטית אישית, שינחתו גם הם בטיסה הפרטית. לכל אלה מצטרף כמובן גם ספנסר, כלב הלברדור של וויליאמס, המלווה אותו מתחילת סיבוב ההופעות. לכלב יש דרכון אישי וכמובן שטיח פרטי, שנפרס בפינה הימנית של חדר ההלבשה של רובי וויליאמס, לצד מיטת העיסויים ומכשיר הכושר המיוחד שימתינו לו.

המופע של וויליאמס בפארק יחל בשעה 21:30 ויסתיים בשעה 23:30, כדי לאפשר לשומרי שבת להגיע אליו בזמן (השבת יוצאת ב-20:00), זאת בעקבות פניות רבות שהתקבלו בהפקה. עיריית תל אביב נענתה לבקשת המפיקים, גד אורון ומרסל אברהם, ומאפשרת למופע לחרוג בחצי שעה מהזמן הרגיל (23:00). השערים ייפתחו ב-18:30, נינט טייב תופיע במופע הפותח ב-20:30, ורובי ויליאמס יעלה לבמה ב-21:30 בדיוק. מי שטרם רכש כרטיסים: קופות "לאן" בדיזנגוף 101 תל אביב יהיו פתוחות ביום שישי עד 19:00. קופות "לאן" בפארק תיפתחנה בשבת בשעה 10:00.

פתיחת המופע במדריד

נדמה שרובי וויליאמס מעוניין להעניק למעיצים בישראל חווייה טובה ככל שהוא יכול. בניגוד לאמנים אחרים שמגיעים לארץ ומקמצים בלהיטים, וויליאמס ביקש לקבל מראש את רשימת עשרת השירים שלו שהכי אהובים בישראל, על מנת לבצע אותם על הבמה בוודאות: Angels, Let Me Entertain you, She's the one, Rock DJ, Millennium, Strong, Feel, Kids, Come undone, No regrets.

הבמה של רובי וויליאמס היא אחת הגדולות שנבנו בפארק אי פעם: 52 מטר רוחב ו-30 מטר עומק. צוות ההפקה המקומי כולל למעלה מ-800 איש ומחו"ל יגיע יחד עם וויליאמס צוות של למעלה מ- 100 אנשי הפקה, צוותים טכניים וכמובן נגנים. מאחורי הקלעים מוקם מתחם האירוח של וויליאמס, "עיר אוהלים", שתארח את הצוות, הנגנים, הפמלייה ומשפחת וויליאמס.

המתחם האישי של רובי וויליאמס הוא בגודל של 120 מ"ר וכולל חדר מנוחה, חדר כושר, מתחם אירוח בו הוא נפגש עם אורחיו החשובים, חדר מסאז', חדר משחקים עם פלייסטיישן, אקס בוקס, טלוויזיה ארבעים אינצ' ועוד. חדרו הפרטי וכל חדרי המתחם הם בצבעי מוקה וסגול, לבקשתו. דרישות המזון של וויליאמס כוללות חבילות מסטיקים בטעמים שונים, ובעיקר מזון טבעוני ובריא.

Angels, אוסטריה

רשימת הסלבריטיז שתגיע לצפות במופע כוללת את עברי לידר, מוקי, עמרי כספי, גל גדות, בר רפאלי, אסי עזר, דנה פרידר, שירי מימון, יובל שרף , שלומי שבן, אליענה תדהר, יהודה לוי, עדי הימלבלוי, אגם רודברג, חן אמסלם, קרן פלס ורותם גדות.

רשימת השירים מתחילת סיבוב ההופעות של רובי ווילאמס כוללת 22 שירים ובתוכם לא מעט גרסאות כיסוי. כאמור, וויליאמס ישתדל להקפי לבצע את כל הלהיטים שהקהל המקומי אוהב במיוחד.

1. Let Me Entertain You

2. Rock DJ

3. We Will Rock You / I Love Rock 'n' Roll (קאבר לקווין / קאבר לג'ואן ג'ט)

4. Monsoon

5. Tripping

6. Royals / Bodies

7. The Road to Mandalay

8. Minnie the Moocher (קאבר לקאב קאלוויי)

9. Swing Supreme

10. Ignition (קאבר לאר. קלי)

11. Shout (קאבר לאחים אייזלי)

12. Motherfucker

13. Better Man (דואט עם האבא פיטר וויליאמס)

14. Radio (עם פתיח של push it של סאלט נ' פפה)

15. No Regrets

16. Come Undone / I Still Haven't Found What I'm Looking For (קאבר ל U2)

17. Candy

18. Feel

19. Millennium בתוספת "99 Problems" של ג'יי זי הדרנים:

20. Whole Lotta Love / Kids (קאבר ללד זפלין)

21. Bohemian Rhapsody (קאבר לקווין)

22. Angels

צפו במופע ברוסיה:

הבמה כבר מחכה בפארק:

צילום: יחסי ציבור

האוהל הענק של רובי וויליאמס: חדר הלבשה. חדר מסאז'ים, חדר מנוחה, חדר למשפחה, חדר לאורחים, חדר לכלב וחדר להנהלה

צילום: יחסי ציבור

ספנסר, הכלב של רובי וויליאמס, שמתלווה אליו לסיבוב ההופעות הבינלאומי במטוס הפרטי, ומצוייד בתג הפקה VIP

צילום: רובי וויליאמס

Recent Posts 

שי צברי, רביעי 6.5, בארבי, ת"א

שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון

עמיר לב, חמישי 7.5, תמונע, ת"א

עמיר לב עם רם אוריון, יונתן לויטל ונווה קורן

לוריין היל, חמישי 7.5, לייב פארק, ראשל"צ

אביתר בנאי,חמישי 7.5, בארבי, ת"א

קרולינה, שישי 8.5, זאפה, תל אביב

קרולינה במופע צהריים

Please reload

חמש הופעות שוות
bottom of page