top of page

המפיקים: לורין היל רוצה לבטל את ההופעה בישראל

ההופעה של הזמרת לורין היל בישראל נמצאת בסכנה. היל מעוניינת לבטל את ההופעה בארץ, עקב לחצים פוליטיים המופעלים עליה, מצד גורמים הפועלים להחרמה תרבותית של ישראל. מפיקי המופע מנסים לשכנע אותה שלא לבטל את ההופעה, אשר צפויה להתקיים ביום חמישי הקרוב באמפי החדש בראשון לציון

מהפקת המופע אישרו הערב את השמועות שהתרוצצו במהלך היום, ופרסמו כי "קיים חשש לביטול הופעתה של לורין היל עקב לחצים המופעלים עליה בימים האחרונים מגורמים שונים. בימים האחרונים הועברו אליהם מסרים בדבר רצונה לבטל את ביקורה בישראל, והם עושים מאמצים מסיבים בכל דרך אפשרית לקיום ההופעה" .

ארגון פלסטיני הקורא לאמנים להחרים את ישראל שלח מכתב להיל בו נכתב: "אנו מודאגים לשמוע שאת מתכננת להופיע בראשון לציון, למרות מדיניות האפרטהייד של ישראל ודיכוי העם הפלסטיני... להופיע בישראל היום שקול להופעה בדרום אפריקה בזמן שלטון האפרטהייד במדינה".

לורין היל פרצה לעולם המוזיקה כסולנית להקת הפוג'יז לפני כעשרים שנה. ב-1998 הוציאה את האלבום "The Miseducation of Lauryn Hill" עליו זכתה בחמישה פרסי גראמי. לורין היל הופיעה ביולי 2007 באמפי רעננה בהופעה שזכתה לתואר "מהגרועות שנראו בישראל - היא עלתה לבמה באיחור של שעה, צרודה ולא ממוקדת, ואכזבה את הקהל.

Recent Posts 

שי צברי, רביעי 6.5, בארבי, ת"א

שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון

עמיר לב, חמישי 7.5, תמונע, ת"א

עמיר לב עם רם אוריון, יונתן לויטל ונווה קורן

לוריין היל, חמישי 7.5, לייב פארק, ראשל"צ

אביתר בנאי,חמישי 7.5, בארבי, ת"א

קרולינה, שישי 8.5, זאפה, תל אביב

קרולינה במופע צהריים

Please reload

חמש הופעות שוות
bottom of page