top of page

"אלבום חדש של קורט קוביין ייצא בקיץ"

"ברט מורגן, במאי הסרט התיעודי אודות קורט קוביין, חושף שאלבום חדש של סולן "נירוונה" לשעבר צפוי לצאת בקיץ הקרוב. האלבום יורכב מהקלטות של קוביין המנוח שנתגלו במהלך יצירת הסרט "Montage Of Heck", שהחזיר את אחד מאחרוני גיבורי הרוקנ'רול למרכז העניינים.

מורגן חשף את הדברים בראיון לאתר המוזיקה של בדפורד ובוורי, ששאלו אותו אם מצא הקלטות מיוחדות של קוביין שטרם ראו אור. "אנחנו נוציא אלבום בקיץ הקרוב שיענה על השאלה הזו", אמר הבמאי, "התחושה תהיה שאתה מסתובב עם קורט ביום קיץ חם באולימפיה, וושינגטון, כי על זה הוא כתב. זה ממש עומד להפתיע את הקהל. שיהיה ברור, שזה לא אלבום של 'נירוונה', זה רק קורט, ואתם עומדים לשמוע אותו עושה דברים שמעולם לא חשבתם שתשמעו ממנו".

מורגן קיבל יד חופשית מהאלמנה קורטני לאב והבת פרנסיס בין לחפוק בכל מה שהשאיר אחריו הבעל והאבא קורט לצורך הכנת הסרט. הוא מספר שמצא 107 קלטות הכוללות כ-200 שעות של הקלטות מוקדמות של קוביין, שרובן הגדול טרם נחשף, ומיעוטן נחשף רק לעיתים נדירות. האוצר כולל ג'ם סשנים עם קורטני לאב, ג'ם סשנים עם חברים ועם נירוונה, קלטות דמו (סקיצות), דמואים עם להקת הפאנק של קוביין "Fecal Matter", חומרי ספוקן-וורד רציניים לצד משעשעים, קאברים לביטלס, אפקטים של סאונד ויצירת ועיצוב סאונדים ועוד.

כזכור, קאבר אחד של קורט קוביין מאותה תקופה לשיר "And I Love Her" של הביטלס כבר נחשף (האזינו כאן למטה). הסרט "Montage of Heck" יוקרן בסינמטק תל אביב בפסטיבל דוקאביב, ב-14 במאי בשעה 20:00. ההקרנה תכלול מפגש עם הבמאי ברט מורגן.

קורט קוביין שר ביטלס:

Recent Posts 

שי צברי, רביעי 6.5, בארבי, ת"א

שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון

עמיר לב, חמישי 7.5, תמונע, ת"א

עמיר לב עם רם אוריון, יונתן לויטל ונווה קורן

לוריין היל, חמישי 7.5, לייב פארק, ראשל"צ

אביתר בנאי,חמישי 7.5, בארבי, ת"א

קרולינה, שישי 8.5, זאפה, תל אביב

קרולינה במופע צהריים

Please reload

חמש הופעות שוות
bottom of page