top of page

צפו: עדן בן זקן עושה שמח במועדון "האנגר 69" עם "מנגינה"


צילום: שגיא אפריאט

עדן בן זקן פרצה לחיינו בתוכנית "אקס פקטור" והגיע עד לגמר, אבל השיר שהפך אותה לכוכבת עכשווית הוא הלהיט "מנגינה", שהסינגל והקליפ שלו צברו יחד ביו טיוב כ-1.7 מיליון צפיות תוך חודשיים-שלושה.

בימים אלה מממשת בן זקן את הצלחת השיר ומופיעה בהופעות "פריצה" במועדוני לילה. מדובר בהופעות קצרות, של מספר שירים מצומצם, שהקהל מקבל כבונוס ממארגני המסיבה או בעלי המועדון, בדרך כלל באמצע הלילה, ממש בשעות הקטנות.

בסוף השבוע האחרון, בשעה 02:15, עלתה עדן בן זקן למופע "פריצה" במועדון "האנגר 69" בחיפה, שכ-800 איש בגילאי 20 פלוס מילאו אותו במסיבת יום חמישי שמחה. שריקות וצעקות של מעריצים ומעריצות רבים ליוו את העליה שלה לבמה, ורבים התקרבו כמה שיותר כדי להיכנס חזק לאווירה.

עדן בן זקן במועדון ההאנגר בחיפה: "מנגינה". צילום: עדי עזרן

עדן פתחה עם הלהיט שכולם ציפו לו "מנגינה", בליווי קלידן. הקהל שר איתה את כל המילים במקהלה עליזה (למרות המילים העצובות שכתבה לה דנה לפידות). לאחר מכן עברה לקאבר ל"חיכיתי לו" של שרית חדד בליווי פלייבק, ובהמשך הגיעו קאברים נוספים, שמילאו הופעה בת 25 דקות, שנערכה באווירה הייתה חמה ו"משפחתית".

בן זקן עצמה חייכה המון, אולי מהתרגשות. כנראה שלמרות "אקס פקטור" היא עדיין מתרגלת להופעות מול קהל אוהד, ואולי כי הרגישה באמת טוב. היא נראתה מחוברת לקהל וכבשה אותו עם הכריזמה הטבעית שלה. כישרון השירה שלה סחף את כולם.

נדמה שעדן בן זקן בדרך להיות כוכבת (ויש שיאמרו שהיא כבר כוכבת), הבטחה גדולה שבתקופה הזו מטפסת לכיוון הטופ.. לאחרונה הצטרפה לבית "שרית הפקות" בהנהלת שרית פרנקו ובני משפחתה, שמנהלים גם את פאר טסי, הכוכב החדש של המוזיקה הים תיכונית.

צילום: שגיא אפריאט

צילום: שגיא אפריאט

Recent Posts 

שי צברי, רביעי 6.5, בארבי, ת"א

שי צברי ונבחרת הגרוב של המזרח התיכון

עמיר לב, חמישי 7.5, תמונע, ת"א

עמיר לב עם רם אוריון, יונתן לויטל ונווה קורן

לוריין היל, חמישי 7.5, לייב פארק, ראשל"צ

אביתר בנאי,חמישי 7.5, בארבי, ת"א

קרולינה, שישי 8.5, זאפה, תל אביב

קרולינה במופע צהריים

Please reload

חמש הופעות שוות
bottom of page